Public Relations
Nowe logo Los Angeles Clippers
Z przeprojektowania logo zespołu koszykarskiego także można zrealizować spot ikampanię viralową.
obejrzyj
Carl Froch dołącza po zakończeniu kariery do Sky Sports
Czterokrotny Mistrz Świata w boksie Carl Froch oznajmił, że kończy karierę i dołączy do Sky Sports w roli eksperta "swojej" dyscypliny sportowej. 38 letni już bokser wygrał 33 z 35 walk, z czego 24 przez nokaut. Swoją ostatnią walkę wygrał nokautując George'a Grovesa, tym samym broniąc tytuły WBA oraz IBF.
czytaj więcej na AdWeek
Carl Froch dołącza po zakończeniu kariery do Sky Sports
Czterokrotny Mistrz Świata w boksie Carl Froch oznajmił, że kończy karierę i dołączy do Sky Sports w roli eksperta "swojej" dyscypliny sportowej. 38 letni już bokser wygrał 33 z 35 walk, z czego 24 przez nokaut. Swoją ostatnią walkę wygrał nokautując George'a Grovesa, tym samym broniąc tytuły WBA oraz IBF.
czytaj więcej na AdWeek
Carl Froch dołącza po zakończeniu kariery do Sky Sports
Czterokrotny Mistrz Świata w boksie Carl Froch oznajmił, że kończy karierę i dołączy do Sky Sports w roli eksperta "swojej" dyscypliny sportowej. 38 letni już bokser wygrał 33 z 35 walk, z czego 24 przez nokaut. Swoją ostatnią walkę wygrał nokautując George'a Grovesa, tym samym broniąc tytuły WBA oraz IBF.
czytaj więcej na AdWeek
Agencja TBWA\Chiat\Day odebrała nagrodę Clio Sports Award za reklamę Gatorade's Jeter Send-Off
Agencja otrzymała nagrodę za spot "Made in NY" dla Gatorade z udziałem Dereka Jetera, profesjonalnego amerykańskiego baseballisty, podczas ceremonii Clio Sport w Nowym Jorku. Była to jedna z dziewięciu nagród wręczonych za twórcze podejście w marketingu sportowym.
czytaj więcej na AdWeek
Jak ekscytujący jest Wimbledon? Z urządzeniami biometrycznymi Jaguara każdy może się o tym przekonać
Jeżeli należysz do grona 15 000 szczęśliwców, którzy mogą sobie pozwolić kupno biletu za 4 164 dolarów, aby dostać się na trybuny kortu centralnego Wimbledonu, to na pewno będziesz usatysfakcjonowany. Jeżeli nie, to pozostaje jedynie wyobrażenie sobie emocji towarzyszących temu przedsięwzięciu. A Jaguar ma na to rozwiązanie.
czytaj więcej na AdWeek
Under Armor oznaczył Misty Copeland hashtagiem, który prowadził do samochodu pełnego kwiatów
Under Armour nie mógł siedzieć bezczynnie, kiedy Misty Copeland została uznana za pierwszą czarnoskórą główną tancerkę w 75 letniej historii American Ballet Theatre. Marka sportowa rozpoczęła "kampanię gratulacyjną" poprzez niewinny tweet.
czytaj więcej na AdWeek