Marketing

Roger Federer najcenniejszym reklamowo sportowcem, Tiger Woods przed LeBronem Jamesem, Ronaldo przed Messim (Top 20)

 

Roger Federer oraz dwaj golfiści są najbardziej cennymi dla marek sportowcami - wynika z rankingu London School of Marketing (LSM). W top 20 znalazły się tylko dwie kobiety, a najliczniej reprezentowani są tenisiści.

czytaj więcej na Wirtualne Media

Ekstraklasa goni średniaków

 

Zmniejsza się przepaść między przychodami polskich klubów piłkarskich a porównywalnymi ligami europejskimi. W przyszłym roku będzie lepiej.

Finansowy mistrz Polski na boisku przegrał walkę z wicemistrzem, a trzecia pod względem przychodów drużyna w ogóle nie grała w Ekstraklasie - tak wyglądają wyniki dziewiątej edycji badania „Piłkarska liga finansowa”, przygotowywanego przez Deloitte. Łączne przychody drużyn z najwyższej klasy

 

czytaj więcej na PulsBiznesu

Czego międzynarodowe marki mogą nauczyć się o marketingu od Manchesteru United?

 

Wayne Rooney, kapitan Manchesteru United prowadzi swój zespół poprzez serie pokazowych spotkań zorganizowanych w czterech miastach USA, przeciwko zespołom amerykańskim i międzynarodowym. W ciągu ostatnich 60 lat, Czerwone Diabły podjęły wiele tego typu aktywności, które należą do najbardziej udanych i najczęściej kopiowanych przez inne zespoły Premier League strategii promocyjnych.

czytaj więcej na AdWeek

POLISHGOLF.pl jako narzędzie komunikacji do określonej grupy docelowej

 

Projekt Polishgolf.pl powstał w roku 2007, jako kontynuacja prowadzonych od kilkunastu lat działań golfowych w ramach programu SportujSię!, ukierunkowanego na propagowanie aktywnych sposobów spędzania wolnego czasu. Polishgolf.pl obejmuje program promocji poprzez golf, skierowany zarówno do Polaków, jak i golfistów poza granicami. Jest to przede wszystkim seria wydarzeń golfowych oraz działania promocyjno - marketingowe zaplanowane na cały sezon golfowy.

 

Korzyści i możliwości jakie daje Polishgolf.pl

Udział w programie Polishgolf.pl pozwala na bezpośrednie dotarcie do określonej grupy docelowej, zarówno poprzez bezpośrednie działania, jak np. turnieje i mecze golfowe, pikniki rekreacyjne dla całych rodzin, czy też spotkania branżowe, jak również pośrednio dzięki prowadzonym przez cały sezon działaniom marketingowym, Public Relations i utrzymywanym stałym relacjom z mediami. Poprzez równomierne rozplanowanie powyższych działań udaje się utrzymywać dobre relacje z daną grupą docelową, dzięki czemu mają Państwo możliwość  zaprezentowania swoich produktów i usług oraz przekazywania informacji dodatkowych o sobie w ramach całego programu.

czytaj więcej na www.polishgolf.pl

Jak Amerykańska Liga Piłki Nożnej Kobiet będzie trafiać do kibiców po zakończonych rozgrywkach

World Cup

 

Jeff Plush, komisarz Amerykańskiej Narodowej Ligi Piłki Nożnej Kobiet, chce utrzymać ciągłe zainteresowanie tą dyscypliną sportu, także po zakończonym niedawno Pucharze Świata.

czytaj więcej na AdWeek

Nike celebruje "Prawdziwe Dziewczyny z Moskwy" poprzez billboardy, murale i GIFy

 

W kwietniu, Nike Women ruszył z kampanią motywacyjną "Better for It". Tym razem gigant sportowej rozwija swój pomysł na rynku rosyjskim.

 

Nowe spoty trzymają się podobnej koncepcji i zachowują ogólny komunikat, że korzyści z ćwiczeń przewyższają ciężar podjęcia wyzwania. Charakteryzują się jednak innym podejściem, przedstawiając kobiety uprawiające sport profesjonalnie.

czytaj więcej na AdWeek

ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.